KRIS

Har jag otur, så ger både dator & mobil upp snart!!
 
Mobilen har krånglat ett tag.
Laddar inte som den ska (kan ta hela natten + några timmar till).
När jag använder högtalaren, så hör inte folk vad jag säger ("min röst försvinner"/låter som en viskning).
När jag är inne och kollar på vissa saker, "hakar" den sig, och återvänder till startmeny!
Sen tycker jag att den är seg också!
 
Datorn,
Ja där har jag en spräckt gångjärn (så det går inte att stänga locket helt).
Och härom dagen, small de till, och gick sönder ännu mera.
Så nu är locket i ett visst läge hela tiden (öppet), och det går inte att röra!!
 
Så jag undrar,
hur länge dessa apparater tänker funka & hålla ihop!
Jag behöver dem båda!!
(har av flera skäl, ingen lust att köpa nya).
 
De va bättre förr!
Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0