Kämpar på

Ja, denna vecka har jag varit till gymmet några gånger.
Varje steg känns tungt.
Men de känns alltid bättre efteråt!
 
Har gått & cyklat bara.
Idag gick jag en 1/2 timme, sen körde jag lite styrka.
Å vad fort allt försvinner!!
Bara att börja om igen!
 
Har tänkt jobba med axlarna igen.
Det behöver jag (som med allt annat, hela kroppen, såklart).
Jag har börjat känna igen, hur ont det gör när jag lyfter armarna.
Och det vill jag inte..
 
Så till veckan ska jag prova köra lite lätt.
Måste ju börja så.
 
Jag hade tänkt kolla vikten idag.
Men vågen va paj!!
(de betydde nog, att jag inte skulle kolla vikten,).
 
Sen blev jag lite pjutt,
för jag fick ingen fyr på bastun,
så nån skön stund där, blev det inte!
 
Fast, jag är lika glad för de!
Haha
 
Feldenkrais träningen gick bra.
Även om "lite" gör ont.
Det är bara att kämpa på.
 
Igår va jag på massage/zon/töjnings-behl.
Oj, vad hon jobbade med mej.
Å vad de kändes.
Vilken behandling.
Det hände både de ena & de andra.
 
Jag fick igång energiflödet bra.
Och efteråt kändes ryggen/ryggraden mer rörligt. (inte lika stel)
Det var en skön och härlig känsla.
 
Köpte D-vitamin också.
Det behövs.
 
Meditationen igår var fokus på andningen.
En sorts Buddistisk.
Först fick vi observera andningen.
Sen räkna, in-ut 1,in-ut 2 ,till 10.
Sen när de började 1 in-ut, 2 in-ut till 10.
Och till sist, fokusera på näsan.
 
De va lite om detta de.
Ha de gott, tills nästa gång
Sköt om dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0