I`m back..

Hello, nu var de några dagar sen igen!!
Och mycket har hänt..
 
Klev upp tidigt i torsdags,
åkte med Sofie till H-dal.
Tillbringa dagen hos pappa.
(det gick bra, jag va bara slö hela dagen....)
 
Cilla jobba kväll,
hämta mej, sen for vi till Solberg,
och där sov jag över.
 
"14 februari"  "Alla Hjärtans Dag"
 
Jag fick en chokladask av Cilla.
Så gulligt.
Å Cilla hade gjort en tårta till sin karl,
så jag hade turen å få smaka.
Jätte god, "Dumle-smak", mumma.
Sofie kom å fick smaka också (vi va på firman).
 
Sen tog jag, Cilla & Sofie och åkte till S-svall,
de ska "uppvakta" Sandra, ta med henne på en resa + konsert. (och hon vet inget).
 
Resan gick bra.
Vi va framme vid 2 tiden.
Hämta Sandra, och for ut till Birsta/Ikea.
Sen handlade vi inför middagen, fredagsmys & resan.
Till middag blev det tacos. Alltid lika gott & enkelt.
En mysig fredagskväll, och trötta va vi alla.
 
(en annorlunda "alla hjärtans dag", tillsammans med mina Älskade döttrar)
 
Lördag,
Sandra fick veta nu på morgonen, att hon skulle packa en väska, för att vara borta hela dagen + att de skulle sova borta.
Sen skjutsa jag dem till tåget..
(de skulle ner till Sthlm på konsert, hotell, middag).
TREVLIG RESA.
 
Och jag får resten av helgen för mej själv....
Tillsammans med Holly.
Härligt.
Och jag har fullt upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0