Idag är ingen vanlig dag, för idag är det min dotters födelsedag!

Inte konstigt att jag sov oroligt och vaknade tidigt i morse.
Så mycket som jag har på schemat idag!
 
Inte var dag jag är uppe kl.7 och bakar kladdkaka med tryffel.
Bakar "frö-crisp", taco-paj & fixar sallad.
Fast det har gått himla bra.
Och det verkar som om allt blev bra & lyckat, skönt.
 
Å så blev jag med katt också.
Holly kom och hälsade på.
Hon, Sandra & Emil ska sova här.
Så med andra ord, fullt hus!
 
Jo, jag har städat också.
Lite snabbt & enkelt.
 
Sen hade jag träff med sj.gymn,
det var dags för Feldenkrais.
Och jag är fortfarande imponerad av, hur mycket som händer, av så lite.
Fantastiskt.
Nått jag kände idag, som kändes härligt va,
att det släppte i nedre kotan, blev ett "flöde" (som ett varmt pirr).
Sen kände jag hur "de onda" flytta upp, 1 lr 2 kotor.
Undra VAD det var som hände.
Skönt kändes det iaf.
Jag blev nästan tårögd.
 
Det blev ett enkelt , trevligt firande hos mej,
för Sandra.
GRATTIS PÅ 25-ÅRS DAGEN!
 
Jag är jätte glad, att vi fick träffas idag, och umgås.
Alltid lika mysigt & trevligt.
Och jag tror alla va nöjd.
Och jag är glad, för de jag lyckas fixa.
Så för min del, känns det bra.
Tack för idag.
Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0