Idag är en + & - dag!!

Trött, frusen och kroppen knakar och brakar och gör ont!
Huvudvärk, (men jag känner mej inte förkyld), har haft ont i skallen nån dag. (det tyder ju på nått).
Men vad??
 
Inställd på prommis upp till Lillänge.
Bara för att komma ut.
Lika halt och otrevligt vägföre idag också.
Hade mina knäskydd på mej, men vad hjälper det, då man får kämpa för att hålla ihop benen!
Det känner på, både ben, knän, höfter & rygg.
Illa, illa.
 
Titta in på Elgiganten,
bara för skojs skull. Fråga lite om "surfplattor".
Ojoj, "vilse i pankakan", jag som fattar nada!
OM jag behöver köpa nått i framtiden, kan de vara bra å ha sett nån iaf!
(fast jag önskar de va som förr, för länge sedan, då man slapp alla tekniska prylar).
(höll knappt på att kunna gå därifrån, p.g.a. ryggen. Att stå still, och titta på saker, går inge bra!).
Halta därifrån.
 
Var in på apoteket och köpte nån grej.
Jag gjorde även nån sväng in på Lindex, hitta en skön t-shirt.
Var även nere på stan, och shoppa idag!!
Därav - ("minus") dag.
Även om de va på rea, så har jag inte råd.
Fy skäms..
 
Visst, skulle det vara skoj, OM jag hade pengar så jag kunde handla.
För det finns mycket fint, som skulle vara kul att ha, nån gång.
Men man tappar lusten för all shopping, då ekonomin är som den är.
Bara att acceptera...
 
Å man klarar sig så bra utan..
Så de så.
 
Jag är iaf nöjd med det jag åstakommit idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0