Hem resan

Söndag, 16/2
Hämtade mina flickor på tåget 19:40,
skjutsade hem Sandra.
Sen åkte vi andra hemöver, mot H-dal, sen stan.
Töväder va de, så vägen var blöt.
Så var det, ända tills vi svängde av mot Ammer.
Där började de bli lite vinter före.
Å jag körde, hela vägen.
Det gick bra, även om de va drygt!!
(ont i rumpan, benen & ryggen hade  jag).
Höger sida "domna" nästan bort!
 
Lämnade av Cilla,
Sofie hämtade sina katter,
sen åkte vi till stan.
 
Jag var hemma strax innan 24.
Så himla nöjd på bilåkningen.
 
Tacka för mej,
(Sofie åkte hem),
bar in all packning, tog en dusch, sen en kopp kaffe,
kröp sen ner & sov.
 
Vilken helg, vilken resa.
Super nöjd med allt.
TACK min älskade barn, för att allt blev så bra, denna helg.
Sov sött <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0