Helt deckad!!

Alltså, ska de behöva va så här!!
Att jag ska behöva bli mest sängliggandes "flera" dagar efter en resa.
Totalt värdelöst,
Blää!!
 
Att jag va trött i måndags kan jag förstå.
Jag kom hem sent på söndagskvällen, sov dåligt och haft en intensiv helg, med massa bilåkning, stillasittande mm. Det blev runt 60 mil, ungefär.
Så måndagen va en "återhämtningsdag".
 
Men,
tisdagen va ännu värre!!
Tror jag somna 3 gånger under dagen, i soffan.
Jag va så himla trött (jag blir ju de av värken).
 
De gick bara inte att vara pigg,
helt omöjligt.
 
Och så blir de ju bara tok med kroppen.
Ont, för allt jag gjort.
Ännu mera ont, efter att inte ha gjort nått!
Och absolut INGEN ork, för att komma igång.
Vilken jävla piss spiral, nedåt!!
Fy farao!
Usch!
 
Å allt detta,
för att jag "provar" göra nått kul!
Men men, fy skam för den som ger sig!!
Inte jag inte!!
Ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0