Halkig promenad

Idag kände jag mej lite piggare, äntligen!
Skönt.
Bestämde mej för att ta en promenad.
Och jag hade tydligen ingen koll på, vilket väder det varit de senaste dagarna!
De var iaf jätte halt!
 
Visserligen var det sandat (bitvis, lite här & där),
Men även där de va sandat, så var det halt.
Och ojämt/"svall-is".
Helt omöjligt att gå på vissa ställen.
 
Så, med min redan dåliga / stela / ömma kropp,
gjorde jag en tur, och fick ännu mera ont!
 
Fast, frisk luft och energi fick jag iaf,
så de så!
 
Gick ner och förbi Badhusparkens nya cafè,
va in å kika, massa goda saker fanns där.
Så en vacker dag, så blir de nog en fika där.
 
Härlig att komma ut en sväng.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0