GodMorgon härliga söndag!

Vaknar med ett leende på läpparna
(haha, skämt. Om de ändå vore så väl!).
Fast, gårdagens sol & de energier jag fick av de, sitter ännu kvar.
Och det gjorde mej gott
(tack underbara sol).
 
Sov länge idag igen,
(undra varför, kanske helt slut av nått)
Bestämde mej för att gå till gymmet.
Känns så himla bra, efteråt.
 
2,5 h på gymmet, en söndags-förmiddag,
(inkl. en stund i bastun),
Är man ett "träningsFreak" då! NÄ.
Är man tokig? NÄ.
Är man en enstöring! NÄ.
Vad är man då!!??
Jo, man är så himla BRA!
 
Ett bra & skönt pass blev det iaf.
1 timme på bandet. Gick ca 30 min. Därefter "nån väldigt lättsam" intervall-joggning.
La till en lätt lutning på bandet också, ska kanske ge nått, de med.
Sammanlagt blev de ca 7 km, bra gjort. (flåset "okey", värre med knä & svagheten i ryggen).
Sen så lite vikter.
Allt för att stärka upp mina axlar, och kanske få nån ordning på rörligheten i armar & överdel.
Jag har ju mina "små goa" "marshmallows" (de syns, men de känns inte!!) Hihi.
Men, de gör inge ;)
Avsluta på mattan, med lite mage/rygg & stretch.
Jag har full sjå, med att ha kontroll på ländryggen (önskar den va stark & stabil).
Sen så, bastu. Så himla avkopplande och skönt.
Toppen nöjd med dagens träning
 
Nu hem, lunch och sen finalmatch i hockey.
Spännande. Hoppas.
Lycka Till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0