Börjar komma igång nu!!

Kanske, på gott lr ont!
 
Jag pratar om träningen.
 
När det första jag tänker på, när jag vaknar är,
om att jag ska gå till gymmet på en gång, så är de gjort sen.
 
Imorse fick jag "känslan" av, börjar jag bli "stressad" av detta nu!
Så ska det absolut INTE vara.
 
Så jag får kanske bromsa lite..
 
Fast, det är ändå skönast att ha det gjort på förmiddagen,
då har jag resten av dagen kvar, till annat.
 
Och speciellt idag, då solen kommit fram, medans jag varit inne på gymmet,
härligt.
 
Idag gick träningen bättre.
Jag lyckades "hitta" bisepsen (lite iaf).
Jag har JÄTTE SVÅRT att kontrollera & hitta mina muskler.
De finns ju där.
Men att ha kontroll och styra dem, det är nästan omöjligt för mej.
(ibland undrar jag "om" jag har nån kontakt med hjärnan och övriga kroppen!!).
 
Känns väldigt bortkastat,
att sitta/stå och lyfta vikter, när inget känns i muskeln.
Kanske jag har för lätta vikter.
Men, jag kan inte ha för tungt, för då får jag ont!
 
Sen, i vissa rörelser/övningar tappar jag kontrollen i ryggen väldigt lätt.
De räcker med att jag sänker/hukar mej ner, lr lyfter ett ben.
 
Jaja, jag får kämpa på...
Sakta men säkert blir de nog nån ordning, på detta.
 
Dags för Feldenkrais i kväll,
och där är det så liten rörelse som möjligt som gäller.
Lagomt är bäst!!
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0