Al-anon Konvent

Den här helgen har jag väntat på länge.
Och en sån himla tur, att det var exakt samma helg som Cilla & Sofie skulle hit, så jag kunde åka med dem.
Så de var meningen....
 
Mitt andra konvent.
Denna gång, ett mindre, men toppen bra ändå.
Kanon bra.
Sen fick jag träffa många av de jag lärt känna genom "programmet" under 2013.
Och det kändes jätte kul.
Härligt med så många vänner, på en och samma gång.
 
Konventet pågick under lördag & söndag.
De började med stormöte på lördagen, sen hade de 8 olika teman under helgen.
Synd att man var tvungen att välja, jag har velat gå på alla.
"Ha ett öppet sinne" & "Relationer", blev det på lördagen.
Och på söndagen va jag på "Att arbeta med stegen" & "Sponsorskap".
Sen hade vi avslutningsmöte.
En fantastisk helg....
Tack för allt.
 
(på lördagen var jag helt slut, konventet höll på fr 10-16,
sen gick jag hem, åt middag, bada (somna i badet!!), försökte hålla mej vaken och se på tv,
men jag gick och la mej före 21!!)
 
Super nöjd & glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0