Söker info

Ja som sagt, Jag tänker börja äta bättre, och undvika sånt som inte är bra!
Så idag har jag googlat runt för att finns "bra" saker, som kan hjälpa mej på vägen..
Ojoj, vad mycket det finns att läsa.
 
Jag tror iaf att det är bra att vara lite väl förberedd.
Både på vad som är "bra lr dåligt", "rätt lr fel", och hur det fungerar.
Och vad som händer, i kroppen mm.
Intressant.
 
(fast, jag önskar att jag hade en egen kock, som kunde laga bra & rätt mat)
(och även en PT, som kunde få igång mej på en skonsam träning)
(å så en massör såklart, som kunde ta hand om det som redan värker!)
Många önskningar där..
 
Jag tog mej ut på en promenad idag.
(vädret sådär, inte kallt, men de blåste lite lätt, inget skönt väder, tyvärr).
Men, halkan har försvunnit. Toppen.
 
Jag kände under promenaden, vad "trött" jag är i kroppen. Ingen ork lr energi alls.
Å de beror väl helt klart på, vilken SKIT jag stoppar i mej!
Så jag känner mej "peppad" att ta tag i detta.
Och, jag får ta En Dag I Taget!
 
Har skrivit upp en hel del livsmedel, som jag ska införa i mitt "nya kök".
Å en massa som ska bort.
Förslag på frukost / lunch / mellis / snacks / mm
Och några recept.
 
Allt verkar så lätt, när jag läser...
Det blir nog bra de här.
Bara viljan finns, så ska det gå att få till!
 
Allt för ett bättre, piggare, och mera energigivande liv.
  Kämpa På!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0