Hälsa på Cilla

Äskar när jag har "turen" på min sida...
Jag kollade med Niklas om han skulle åka,.Det skulle han inte. Men jag kunde ta bilen själv. Sofie skulle iaf ha den. Vilken tur.
Kom fram i tid. Lämna bilen. Och blev upp plockad av Cilla.
Vilket flyt!
 
Hamnade i Solberg. Alltid lika mysigt & trevligt.
Fick lasagne till middag (super gott). Såg på julkalendern. Umgicks, fikade och surrade.
Torsdag - Cilla skulle baka. Lussebullar, (vanliga & bullar med mandelmassa), pepparkakor, franska våfflor. Mycket gott, mumma. Å så kokade hon svartvinbärs juice, nyttigt & gott.
Jag var inte till mycket hjälp, men jag diskade ialla fall!
Fredag, tog vi sovmorgon. Sen softade vi i soffan, framför tv:n.
Tackar för denna gång, och för allt.
 
Hälsade på pappa en sväng.
Det känns mycket roligare nu, eftersom han är mera "med".
Piggare, och mera pratsam. och tycker att det är roligt att man kommer.
Så det känns mycket bättre nu, än tidigare.
Även om jag saknar "min gamla pappa".
Tiden förändras...
 
Tillbaka hem igen!
Turen på min sida åter.
Jag fick åka med Sofie & Niklas.
 
En tung och jobbig situation hänger också i luften.
Sånt är livet ibland.
Jag önskar att jag vore där hos dej, skulle "Krama om" då.
En sådan situation är alltid jobbig. Även om man kanske anade hur de kunde bli.
Men försök välj glädje & framgång, ist för, sorg.
(Så onödigt att plåga sig själv. Även om känslan ÄR så).
Kärlek & styrka <3
Vi finns <3
Älskar DEJ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0