Från 0 till 100 (ungefär!!)

Faan, jag klarar inte av stress längre!
(å tur è väl det, då stress inte är bra.)
 
Vaknade på tok för tidigt i dag igen.
Gjorde mej iordning för att gå till kyrkan en sväng, å säga - Hej till Ulla-Gun innan jul.
Men, tyvärr var hon inte där idag. Det var ju synd.
 
Höll på å pula med div. fram till lunch.
Sen hade jag tid hos Frizzan.
Alltid lika kul att ses, och surra.
(vi kom in på kvällens julkonsert i G:a Kyrkan, och hon ville följa med, kul).
Vi bestämde att ses utanför kyrkan.
 
Tvättstugan hade jag idag.
Alltid lika kul!
Inte jobbigt, men på samma gång, jobbigt.
Usch.
 
Ett sista ryck med dessa julklappar också.
Verkar som om jag har massor, men de har jag inte.
Å mina fingrar funkar inte, så det går så dåligt att slå in paket (fina paket, det kan jag glömma).
 
Så min dag som började så lugnt, börjar nu snurra på.
Jag känner en lätt stress! Inte bra, för inget funkar då!!
Tvättstugan / packning / inslagning av paket / telefonen som ringer / och en tid i kyrkan att passa / + en massa andra saker som ska vara klart NU!
Pust!
 
Å en buss att passa strax!
Ja, för ikväll drar jag norrut.
Lika bra, å smida medans järnet är varmt ;)
 
Ja, så nu tar jag ledigt några dagar, eller till nästa år, Vem vet!
See You!
    Ta hand om Er, Kram

Kommentarer
Postat av: FrancisMit

realty.ooo

2022-11-27 @ 21:43:55
URL: http://https://realty.ooo/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0