Dax för en resa söderut!

Borta bra, men hemma bäst!
Ja, så är det..
Men att kunna ge sig iväg på nån liten tripp, skadar inte.
Omväxling förnöjer.
 
Det ska bli skönt och roligt, att åka bort några dagar.
Släppa allt hemma, och göra något annat.
Det ser jag fram emot.
 
Så det kommer bli några dagars uppehåll med bloggandet (det ska bli skönt).
Så får jag se, om jag har något att förtälja, när jag återvänder!
Hihi..
 
Det som står på agendan idag,
1. Plocka ihop, packa klart, rensa kyl, sopor mm. Kolla över de sista.
2. Besöka ny-född-bebis på BB & hennes föräldrar.
3. ACT-möte i Lungvik.
4. Släcka, stänga, låsa.
5. Sätta mej på tåget... å börja min resa.
 
Så jag säger bara,
- Tack och Hej för idag!
 
Och ha det så bra, för det ska jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0