Bra dag / dålig dag!

Ja, som jag skrev sist, det svänger!
Ena stunden känns det ganska okey. Nästa stund..... ja då kan de vara skit!
Fast idag var en bättre dag, än igår.
Så skönt.
 
Vaknade på tok för tidigt igen.
Inget konstigt alls, eftersom mina tankar & känslor är som de är nu.
Försöker "trolla bort" det, och finna glädjen. Och möjligheterna.
Trallala...
 
Idag hade jag bestämt mej för att gå på stan en sväng.
Jag hade några "klappar" kvar att kolla.
Sen fick jag nån "tok-idè" att prova lite kläder!
Det finns så mycket fint, ........ men inget som sitter bra på mej.
Eller rättare sagt, jag vet inte vad jag vill ha egentligen.
Jo, de vet jag, men jag hittar inte det!
Än.
Sen kanske.
Värst av allt är ändå, att jag blir så himla slut & får så ont, av att springa omkring på stan, och gå i affärer.
Skit jobbigt. Trist.
Så jag blev helt slut, och inte fann jag något heller.
Lika bra det.
 
Hem, VILA, luncha.
Sen tog jag mej en härlig prommis. SOLEN sken faktiskt.
Så, trots värken & min halta gång, så njöt jag av att vara ute.
(tyvärr så hade jag jätte ont nu i kväll).
Men, de ger sig...
 
Fick ett positivt mezz.
Det gjorde mej glad. (härligt när det känns bra, och ger glädje. TACK).
 
Nu ska jag prova sova.
Och hoppas att natten blir till belåtenhet, med en lång & god sömn.
Sänder en tanke med hopp, styrka & glädje till mina nära & KÄRA.
Njut av de livet bjuder på. Ta till vara på alla chanser. Lev Livet.
  KRAM / nattinatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0