Sakta men säkert....

Söndag idag!
Närmare bestämt den 24 augusti 2014.
Vädret (i U-sala) ca. 18 grader och växlande molnighet, med nått enstaka regnstänk.
Ganska okey.
 
Inte sovit så bra, under flera nätter.
Vaknar och behöver gå på toa. (säkert bara för att jag måste klä på mig, och gå ut, för att gå in på firman).
Jag brukar sällan (aldrig), behöva gå på toan, på natten. 
Kanske är det mitt varma vatten med citron i, som jag dricker på morgonen, som sätter igång nått.
Vad annars?
För att dricka mera vatten under dagarna, de glömmer jag!
 
Lr, är det den nyttiga kosten & promenaderna de senaste 4 dagarna, som "rör till & stör min sömn"!?
Jaja, spelar ingen roll.
Trist att inte få sova hela natten.
Men skönt att äta bra, och röra på mig.
 
Det går bra med maten.
Inget sug efter onyttigheter. Och inte så hungrig heller.
Så att äta nyttigt. På regelbundna tider. Inte så stora potioner, går helt utmärkt!
Det är bara bra planering som behövs. Så går det toppen.
 
Träningen,
Ja, sakta går det framåt.
Såklart "gnäller kroppen", Det känns både här & där.
(kan oxå vara en andledning till att jag sover sämre, för att de gör ont).
Jag har gjort flera längre promenader (för mej långa). Lite "intervall", och några andra övningar/rörelser.
Inte massor, inte hårt, utan lite enkelt & lagomt. (min kropp kan inte göra, det huvudet vill!!).
Bara att acceptera.
Ingen mening att forsera fram, då blir det bara bakslag.
Så det är bara att kämpa på!
 
De va nog allt för tillfället!
Tack och hej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0