På Vift i U-sala

Ja, så var jag åter i denna stad.
Resan hit gick bra. Dock är det jobbigt för kroppen, att sitta så länge.
Men vilket väder!
Ingen AC i bilen, så det var ganska kämpigt i värmen.
Och i husvagnen.... ca 33 grader!!
Inte skönt å prova sova där inte ;)
 
Ute är det TROPISKT klimat, helt otroligt.
Jag kan inte beskriva känslan, men det är helt fantastiskt.
NJUTER som bara den!
(vill helst aldrig att detta ska ta slut)
 
Sitter ute om kvällarna och lyssnar på syrsorna som spelar.
(får utlands-känsla)
Att kunna vara ute sent på kvällen och känna ljumma/varma vidar, så brukar vi INTE ha här i Sverige.
En otroligt skön känsla.
 
Bengan börja jobba i måndags, i Sthlm.
Jag fick för mej att städa husvagnen (typiskt mej, i denna värme).
Tog ett par timmar, svetten lacka!!
Tvätta gardiner kom jag oxå på att jag skulle göra!
Å mattan, så nu luktar det fräscht & gott.
Annan tid har jag tillbringat i solstolen & på dynan på "pallarna".
Så livet har varit & är, TOPPEN!
 
Mat = sallad. Vill inte ha nått annat i värmen.
 
Idag, torsdag så regnar det.
Så jag har legat kvar i sängen, läst & mediterat.
Få se vad resten av dagen bjuder på....
Tänker iaf bara TA DAGEN SOM DEN KOMMER
EN DAG I TAGET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0