Ibland känner jag mej SÅ himla smart!!

Av någon konstig andledning, har jag ALLTID (oftast), lättare att kunna säga vad jag tycker till andra.
(än när det gäller mej själv!!)
 
Jag har ALLTID en åsikt, (även om jag "försöker" att inget säga).
 
(Men, allt handlar ju bara om vad JAG tycker om saken. Hur jag skulle vilja ha de!)
(Och det ska jag behålla för mej själv!
Så länge personen själv, inte frågar efter min åsikt.)
 
Men nu är det så, att jag vid flera tillfällen kommenterat olika inlägg, gällande olika situationer. Och fått så många "gilla", så jag anser,
- Att jag är nog himla smart!
 
Så de så!!
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Jag tror mycket handlar om självkänsla.
När jag har för stora krav på mig själv, anser jag att "jag kan göra bättre". 
Alltså, att det jag gör INTE DUGER.
Jag tror inte på mig själv.
 
Men, när jag tar tag i saker, så blir det (oftast) bra.
Jätte bra, för att jag är så pass duktig.
 
Sen att jag hela tiden ska "formulera allt" så att det ska låta bra, gör att jag strular till saken.
Säg som det är.... och låt de bli som det blir.
 
Haha, nu har jag så där mycket i huvudet igen,
som gör att jag "svamlar till det".
 
Kanske bäst att sluta skriva nu!
Iaf om detta.
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Mat & Motion!
 
Jag MÅSTE ta tag i detta nu!
Jag blir tokig på hur jag missköter mej..
Jag har sådana problem med VAD jag ska äta.
Vad som är bra för mej & min kropp.
Det är en hel jungel allt de här, med mat, bra & dåliga saker, nyttiga & onyttiga.
Önskar att jag kunde ta hjälp av någon, som kan detta.
Det finns massa mat, som inte är bra för mej.
 
Å så SLUTA (hålla igen iaf) med "gosaker".
Jag behöver inte dessa!!
De bara förstör, ....... allt.
 
Å så var det de här med träningen!
Jag behöver hålla igång VARJE dag.
Inte så hårt, lr mycket, men något varje dag.
Även om det gör ont, ska jag kämpa på.
Gå till gymmet, även om jag inte kan vara med på det jag vill, så ska jag iaf göra nått.
 
Så snälla,
Ge Mej Styrka Och Ork Att Komma Igång Och Kämpa!
    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0