Hemma någon dag!

Nu blir det inte mycket "bloggande" då jag inte har tillgång till min dator.
Skönt på ett sätt...... att inte "prestera" dagligen.
Fast, de kan vara bra för minnet, att prova komma ihåg och uppdatera dagligen.
Jaja, nu har det iaf gått en massa dagar sen sist..... och få se vad jag kommer ihåg.
 
Jag har iaf varit hemöver en kort och intensiv period.
Vi åkte över Skålan, för att hjälpa Marika & Robban med ett rör till skorstenen.
Marika var inte hemma, hon jobbade. Så henne fick vi inte träffa. Inte Cornelia heller, som va hos en kompis.
Men Bianca & Elisa fick jag träffa.
Jag satt mest ute i solen i väntan på "skorstens-svettsningen", det tog nästan 3 1/2 timma!
Sen en snabbfika å så vidare.
 
Stanna till i lgh.
Där var de som vanligt. (förutom att de satt upp en ställning runt huset, de ska fixa husfasaden & byta fönster).
Vattande blommorna, och kolla över posten.
Stanna en natt.
 
Åkte sen (på söndagen) till H-dal.
Denna helg har det varit JOEL. 
Känns inte som jag missat nått. (Jo, det skulle vara fotbollsmatchen på fredagen då, "båda" mina bröder va med.
Å så missade jag Regina Lund i "Kusdalen".
Och joeltåget, där mina älskade döttrar var med. Å Cillas "tåg" (med gamla barnvagnar) vann. GRATTIS!
Sen var Nordman där, (lr rättare sagt Håkan H.)
Jaja, känns inte som en förlust, att inte vara där.
Kanske ett annat år.
 
Hälsa på pappa.
Han såg piggare ut. Även om han säger som han sagt efter insulin-koman.
Men, han får "pula på" bäst han vill...
 
Måndag hade jag "date" med ny sjukgymnast.
Denna gång för inskrivning i SMÄRTSKOLAN.
Jag fick fylla i en del papper. Och få lite info.
Börjar "smärt-skolan" den 1:a september.
De ska bli intressant.
 
Hann träffa Sandra en stund.
Å vad de kändes länge sedan.
 
Tisdag till Ström en sväng.
Å på kvällen hämtade jag upp Sofie, å så åkte vi upp till Cilla & Rickard.
De bjöd på gomat (grillat, så gott).
Å Sofie gjorde jätte god svampsås, mumma.
 
Onsdag åkte jag tillbaka till U-sala igen.
Väldans åkande, fram & tillbaka.
Men det känns bra så..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0