Augusti mot sitt slut

Fredag 29/8-2014!
 

Ja, så börjar denna månad närma sig slutet.
Och fort går det..
 
Denna månad (som de flesta andra) har gått så fort.
(Kan det ha med åldern att göra??)
 
Jag har iaf haft det bra.
Bara gjort det jag har haft lust med. (lite begränsad är man ju, när man är borta, och sitter i en husvagn, i en större stad, där jag inte hittar, och inte har intresset, av att ta bilen och köra omkring).
Det finns säkert 1000 saker att se & uppleva....... men, de får bli en annan gång.
 
Jag har iaf haft det lugnt & skönt.
Läst, googlat mm.
Tagit mina promenader, efter lust & förmåga. (dock alltför sällan). 
Nån cykeltur. Några svängar i affärer.
Inte ätit några sötsaker sista perioden.
Och försökt äta nyttigare.
 
Ska fortsätta med det, OCH komma igång med träningen, nu när jag kommer hem.
 
Jag har köpt lite kläder.
Sen har jag kollat på en ryggsäck, riktig vandrings-säck. (Jag ska ju ha en sådan, men priset gör att jag gruvar mej!)
Tids nog, hittar jag en bra. Och slår till ;)
 
Äntligen har jag hittat/och köpt, min gråa filt som jag letat efter så länge.
Köpte en "Pilatesmatta" oxå. Tanken är att ha den, då jag "campar" mm. 
(och just imorgon kommer dessa passa perfekt, eftersom jag ska på en TRUMRESA.)
 
Å på söndag drar jag hemöver.
För att börja höstens alla aktiviteter!
Det ska bli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0