1:a Augusti

Fredag idag!
Ja tiden går... och man lever bara en gång, så då är det bäst att leva!!
Tjolahopp.
 
Har inte sovit så bra nu ett par nätter! (varför!!)
Ja säg det...
Jag undrar OM det beror på sängen.
Jag tycker den är skön, lite gosig, men..
Jag börjar fundera på OM den är för MJUK!
För jag har ont i ryggen på morgonen, och känner mej stel.
(så kände jag inte i Nagasjön).
(Lr, så är det sämre tankar hemma! Lr städningen!!).
 
Men nu ska jag ha bättre tänk.
 
Tvättstugan idag.
Inte mycket, men nått klädplagg, så de ska göras.
 
Jag och kläder, ja de är ett kapitel för sig...
Önskade att jag hade NÅGRA snygga/bra/enkla/bekväma kläder.
2/3 av garderoben är kläder som jag sällan använder!
Skit, skit.
(det tar energi!. Så jag BÖR rensa, kommer kännas bättre sen).
 
Växlande väder idag.
Det har regnat, solen tittar fram, varmt.
Fåglarna kvittrar.
Staden laddar för 2:a yrankvällen.
Undra hur mycket folk som var ute igår..
Jag märkte iaf, att JAG inte trivs i surret/oljudet av massa prat & hög musik.
Jag har nog kommit ifrån sånt.
Lika bra det!
 
Som synes, så skriver jag lite hit & dit.
Mycket i skallen nu.
Jag har oftast lust att skriva några rader här, även om det bara blir "blaj".
Samtidigt som jag kände nu, när jag varit borta i stugan bla, att det var skönt med ett uppehåll.
Så jag får se hur det blir nu ett tag framöver.
Kanske jag tar ett uppehåll.
Lr inte!
 
Det blir som det blir!
Dags för vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0