Vilken Morgon!

I morse vaknade jag så där tidigt igen!
Klev upp, drack kaffe och njöt av lugnet och tystnaden, skönt.
Kröp tillbaka i sängen igen.
Det är ju LÖRDAG, och jag har vilodag, och gör bara det jag har lust med!
Så de så!!
 
Somna om, mysigt.
Vaknade av telefonen, å min Kära Goa Dotter Sofie va i luren,
- Heej, vad gör du?
- He, jo jag vakna nu!!
Haha..
 
De va bara att stuttsa upp och öppna dörren.
God morgon & Välkommen.
 
De hade varit å käkat "Hotell frukost"
Härligt. Trevligt. Mysigt.
Och antagligen super gott och massa att välja på.
 
Både Sofie & Niklas fick testa min TENS-apparat.
Haha, va kul...
Sofie skratta så hon storkna, nästan.
Å Niklas tyckte de va kul också.
"De fick VÄLDIGT spretiga fingrar".
 
Å stackars Niklas, fick väldigt svagt kaffe ;)
Pinsamt, men kul..
(inte mitt fel)
 
Så det var en rolig, och trevlig start på denna dag.
 
Jag har rensat bort lite grupper på FB.
Onödigt att ha en massa.
Och speciellt, om de är en massa trista, negativa & energitagande grupper,
Huvva!!
 
Nu ska jag ta mej en promenad,
och se vad staden, vädret & resten har att erbjuda under dagen...
 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0