Trevlig söndags överraskning

Härlig det är, när man blir glatt överraskad!
 
Cilla ringde och bjöd mej på middag hos Sandra & Emil.
Och det tackar jag inte nej till, såklart.
Och Sofie var också där. (och Niklas & Rickard).
Total Lycka!
"Alla tre igen, på en gång"
Fantastiskt!!
 
Och god mat hade de gjort, Tacos.
Denna gång som gratäng + grönsaker på sidan om som vanligt,
mumma.
 
Och ett gott skatt blev det också!
(Sofie iaf).
Cilla hade en "pose" på en bild.
Och tar man och studerar bilden lite närmare, så kan jag faktiskt hålla med.
Söt du va, lilla gumman ;)
 
Nu när jag skriver det här,
tänker jag på mina fina flickor.
Och vad lyckligt lottad jag är,
som har dessa underbara tjejer.
Ni är helt fantastiska,
Glöm Aldrig Det!
 
Älskar ER
Tack för att NI är ni.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0