Tack vare Sofie

Jag hade en himla tur idag.
För tack vare Sofie kunde jag komma iväg till Rossön och graven.
Jag fick låna hennes bil.
(jag har en himla TUR, att jag har så bra/snälla & duktiga barn).
 
Jag hälsade på pappa från morgonen.
Han är betydligt piggare, och mer pratsam. Och försöker komma igång och göra mera saker.
Och det känns jätte bra.
Han äter bättre. Han har "gått upp i vikt", säger han.
Bra gjort. Kämpa på.
 
Sofie hade jobbat extra idag.
Så när jag var på väg hem, plockade jag upp henne.
Jag fick då se hennes nya lägenhet. Och den var jätte fin och mysig.
Lagom stor, och kanon bra som "övernattnings-ställe".
Och nära till hennes jobb.
Toppenbra!
 
Jag körde hem,
skönt att komma hem medans det var ljust.
 
TACK snälla Sofie för billånet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0