Skitsnack!!

Ibland får jag höra saker som gör att jag blir både ledsen & förbannad.
Och man kan välja att göra på två sätt.
 
1. Ställa personen mot väggen, och kräva svar. / Förklaring.
2. Ignorera allt!
 
Och just nu, väljer jag att lägga locket på.
Att inte bry mej.
Lika bra det.
 
För de värsta jag vet, är när inte personen ärligt  säger  (lr änns kommer ihåg)
vad som sagts!
Å då anser jag, att det är lika bra, att strunta i att fråga.
 
Ett gammalt ordspråk säger,
Av barn & fyllhundar får man höra sanningen!
(lr osanningar, eftersom tillståndet ofta gör så att saker blandas ihop/ missförstårs)
 
Och ju fler som är inblandad, och för saken vidare,
ju sämre brukar det bli.
 
Jaja, kanske jag tar reda på fakta.
Eller inte!
 
Jag känner iaf nu, inte för att lägga MIN ENERGI på detta!
(ju mindre man vet, desto bättre).
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0