Så himla TRÖGT!

Ibland är det så himla TRÖGT att gå till gymmet och träna!
Ja, varje dag får jag locka mej själv iväg, för att de känns så jobbigt.
Men efter varje gång, på vägen hem, känns det så himla SKÖNT att det är gjort.
Undra varför det är så!
 
Jo, jag vet.
Min kropp svarar inte på träningen som jag vill.
Inte heller orkar kroppen.
Och när det gör ont innan jag sätter igång, så är det inte så himla lätt, att pressa kroppen mera.
 
Men, det lilla jag gör,
är ändå bra.
Även fast det är tungsamt, och gör ont.
 
Så jag fortsätter kämpa på!
 
Fast, jag kommer också att ändra på mycket.
Jag ska vila. Och återfå glädjen & lyckan...
Strunta i träningen, och bara ha kul.
 
Så där som det var förr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0