PåskAfton

Ännu en dag i påsk-helgen!
 
Haha, vaknade tidigt, igen.
Lyckades somna om.
Fast, nån lång sovmorgon blev det ändå inte.
 
Ingen sol idag! (den gömmer sig bakom alla moln, en liten spricka blev de dock ändå)
Ut ska jag, så jag gick till skogen.
 
Satte mej på ett omkullvält träd.
Njöt av lugnet, skogen & naturen.
Lyssnade till fåglarna.
 
Fortsatte längre in i skogen.
Följde elljusspåret en bit. (det var en hel del snö kvar i spåret).
Hittade ett nytt ställe att sitta på.
 
Passade på att meditera.
Gick igenom alla chakran.
Vissa behövde "renas".
Det blev en himla "snurr" på dem efteråt.
Härligt.
Å en massa energier.
Både fr Moder jord & Kosmos.
<3
 
På väg hem gick jag till Holly.
Bara bra med henne.
 
Idag slog jag på stort!
De blev sill, ägg & potatis, å så gott de var.
 
Sen fick jag ett ryck, å baka!
De blev en snoddas, och lite ljusa, goda "negerbollar".
Kan va bra å ha...
 
Nu tänker jag ta mej en prommis ner till sjön.
Ingen sol, tyvärr.
Men det är bättre att vara ute, än inne.
Mer energier
 
De ska va gott å leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0