Överraskning

Vilken tur, att jag blev "glatt överraskad" idag!
 
Cilla ringde och berättade att hon var på väg in till stan. (hon skulle klippa sig, och sen umgås med sina kompisar).
Så hon undrade om jag ville följa henne å shoppa.
Å de ville jag.
Nice!
 
Å medans jag väntade på att hon skulle komma, så ringde Sandra.
Så hon följde också med.
Dubbelt Nice!
(bara Sofie som fattades).
 
Jag blev hämtad.
Vi plocka upp Sandra.
Sen åkte vi till Lillänge
Cilla shoppa, å Sandra. Å jag hängde bara på...
(de FINNS så mycket fint, men jag "behöver" inget, utan "skulle bara vilja ha!).
 
Vi lämna av Sandra (hon skulle på sin praktik/jobb).
Å vi for på Dollar.
Sen en snabbis på stan.
 
Dags å säga "- Hej då",
Cilla skulle till Frizzan.
Och jag gick hem.
 
TACK FÖR EN TREVLIG STUND.
(kul att få göra nått annat..)
 
Hem, luncha.
Sen gick jag åter ner på stan.
Jag skulle på "behandling",
Infrabastu & Nugabest-massage.
Skönt med bastu, mindre skönt med nugabest:en.
 
Vila innan kvällens aktivitet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0