Massor på G!

Denna dag tar rekord! (denna vecka iaf!)
 
Som sagt, vaken med tuppen.
Ville slappa, men har så mycket idag, så de va bara å kliva upp.
 
Åt frukost tidigare, än vad jag brukar.
Trippa iväg till gymmet.
Lite kortare pass än vanligt, fast de blev nästan 2 timmar ändå.
 
Fick besök.
Hon ville prata av sig, efter helgen.
De går lätt å prata, när man förstår varann.
Jag fick en "bunt" papper att läsa.
 
Tid hos Läkarn.
Denna gången va de hos kirurgen (min ljumskar).
Han kunde inte finna nått bråck.
Men ska skicka mej på röntgen, för att utesluta det. (för att det är svårt att "känna" på fruntimmer).
Och är det inget bråck.
Skickas jag vidare, för att ute sluta "ev. annat" (höft kulan!)
För mina symtom fr "ljumskarna" kan komma fr nått helt annat.
Jaja, huvudsaken att det kollas upp.
Ont è de iaf!!
 
Hem, tidig middag.
Sen iväg på samtal och så träff med Fjärilen.
De blev 4 timmar där idag.
 
Så nu känner jag mej NÖJD för idag.
Jo, jag har pratat med alla mina tre UNDERBARA ÄLSKADE TJEJER idag.
Å det är LYCKA det!
 
Å imorgon è de början på påsken.
Jag ska nog städa & (kanske) pynta lite.
Och idag är det 4 år sedan vi hade begravning för KÄRA MAMMA.
MissYou
Du finns i mina tankar & i Hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0