Låång tisdag

Å jag fortsätter att vakna påtok för tidigt!
Fast, egentligen gör de inget, eftersom det är som det är!
 
Det är ju så lugnt, tyst och ännu lite skumt vid denna tidiga tid.
 
Kom iväg i bra tid till gymmet.
Ganska okey väder. En hel del moln, men solen kika fram mellan molnen.
En par grader varmt. (tror inte det är minus på nätterna nu).
 
Värmde upp på bandet idag också.
Det blev ca 40 min (varav 20 min lunk)
Idag fick benen jobba.
(inte så himla skönt, när de bränner i muskeln). Å det gör de ju, vid minsta rörelse nästan,( ajaj).
Å så mattan
Idag var Sandra på gymmet, genom sin praktik.
 
Hem, luncha, vila
 
Dags för infra bastu & Nuga best.
Skönt i bastun.
Mindre skönt på bänken.
(de skulle sitta fint, med en "vanlig"/riktig massage).
 
Sandra kom och hälsa på en stund.
Å Jan kom och fixa mitt "kapade" konto.
(hoppas jag klarar mej ifrån mera strul nu!)
 
Å nu gör jag kväll,
Nöjd, Trött & slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0