Kärleksfull Vänlighet

Även om min kropp var öm och stel efter gårdagens städning,
så tyckte jag att lite lätt träning, skulle nog vara bra.
Bara för att mjuka upp...
(allt för att ta hand om mej)
 
Min kära bror var i stan idag.
Så han ringde och hörde om jag var hemma, så han kunde titta in på en kopp kaffe.
(jag hade planerat annat, men styrde om, då han äntligen var i stan, så vi kunde träffas).
Tiden blev alltför kort.
(Men det var kul att ses en stund.)
 
Dags för en stund i infrabastun & Nuga best bänken.
Med blandad känsla..
(men allt för att ta hand om mej)
 
Inlämning av mobil.
Nu har jag väntat/gruvat nog länge.
Felet måste åtgärdas.
Det känns som en del av mej som försvinner.
(massa minnen, i form av kort/mess/kontakter och annat)
(men allt för att det ska blir bättre tillslut)
 
"Ny låne telefon".
Haha, en lite skit!
Och tom på allt.
Inga "appar" lr andra program.
(jag och tekniken)
(men glad är jag, som fick låna en, denna gång)
 
Hjälpte Sandra inför starten av praktiken.
(det kändes kul, att kunna hjälpa till)
 
Och bäst av allt denna dag,
Så fick jag träffa alla mina tre underbara ÄLSKADE DÖTTRAR.
Total lycka.
De är så otroligt fina & goa.
(lycklig Mamma)
"Kärlek hela dagen"!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0