Haha, inte som planerat

Vad skönt det är, när jag kan "ändra" mej med kort varsel och göra något annat...
 
Lätt duggregn mötte mej, när jag gick till gymmet.
Och det kändes okey.
De var faktiskt skönt.
 
Idag tränade jag ben (väldigt lite).
Inte klokt egentligen, men jag (är så svag) hade ont i ryggen, så när jag skulle lyfta på vikterna till maskinen för benen, så höll jag på att inte orka lyfta upp dem!
Pinsamt!!
(tänkte nästan be några att hjälpa mej, men de kändes lite "skämsigt").
Det är helt okey, att be om hjälp.
 
Det blev en kort vila efter träningen.
Sen kom Sandra en stund.
Trevligt.
 
Dags för bastu & nuga best bänken.
Det blev extra lång tid i bastun idag. Skönt.
Mindre skönt på massage bänken.
Jag fick huvudvärk efteråt.
Och känningar i armarna.
(jag tror de kommer från nacken).
 
Hem, mera vila.
Sen blev det en cykeltur, runt Lungvik.
Sandra sprang..
Skönt, lite öm i rumpan.
 
Jag har nu använt TENS:en flera gånger.
Starta för hårt, så jag fick ONT.
Börja om, betydligt lindrigare.
Det känns, fast det går bättre.
(lite omständigt att vara uppkopplad med dessa kablar/elektroder hela tiden)
 
Ja det var min dag idag!
Inte blev det nån "läxläsning" inte..
Fast, jag gjorde det som föll mej in, och det kändes bra!
 
Å trött blir jag tidigt om kvällarna.
Undra varför??
Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0