Extra Fredags Mys

Härligt när det blir nått extra!
Så blev det idag.
 
Eftersom jag skulle få besök, blev det till att städa och röja undan.
Bara att sätta fart..
 
Tvättstugan hade jag även denna fredag.
Så jag passade på att byta och tvätta sängkläderna.
 
Och jag hade fått en "gåva" av IcaMaxi, (1/2 kilo godis),
så det blev en tur till affärn.
 
Stod och tittade på en bukett elegansnejlikor, (älskar dessa blommor),
tänkte köpa, men så blev det inte.
Jag fick nöja mej med godis.
 
Så när jag väl va klar med tvättstugan mm,
så var det så himla mysigt,
att få krypa upp i soffan, med tända ljus, filten, godis och bara njuta av kvällen.
 
Och så tillslut,
få krypa ner i nybäddad säng.
 
Det är en "nypa LYX" de!
Trevlig Helg!
(jag får njuta av dessa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0