En sväng till pappa

Det var ett tag sen vi sågs.
Skönt att se, att det är relativt "okey",
(även om det är långt ifrån hur de va förr).
 
Tyvärr blev kvällen inte så lyckad.
Pappa på sitt sätt, och jag på mitt!!
Lika bra att vara tyst....
 
Å trött var jag.
Så det blev tidig kväll.
Lika bra det!
 
Sov bra.
Vaknade vid 7.
Va upp, fixa kaffe. Kröp tillbaka en stund.
Efter frukost, tog jag en lång promenad.
Skönt. Härligt. Å soligt & varmt..
Pappa förklara hur han va & kände sig (å de vet jag, och har hört förr..)
Men det blev en bra stämning mellan oss, efter det iaf!
Skönt.
 
Handla lite åt pappa på vägen hem.
Till lunch åt jag keso + nötter.
Jag hade varken lust lr ork till nått annat..
 
Sen satt jag ute på trappen å sola,
i väntan på att ta bussen hem.
 
Men det var trevligt att ses.
Tack för denna gång..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0