En kvällstur på cykel

Lika bra att passa på, då vädret är så fint!
Ut och röra på mej, istället för att sitta inne.
 
Jag tog och cyklade till badet, för att se om Sandra jobbade.
Och det gjorde hon.
Men klockan var över 18, och då har badet stängt.
Så dörren var låst.
Så jag satte mej utanför, för att vänta tills hon slutade.
 
Solen skiner ju, så det var så härligt.
 
Hon blev både glad & överraskad när hon kom ut, och jag satt där.
Trevligt med cykel sällskap hem, tyckte hon.
 
Jag följde mej upp en kort stund,
de skulle iväg å grilla hos en kompis.
 
Så jag gjorde mej en cykeltur bort till Ica Kvantum (nya),
för att köpa några "kola remmar", (de è ju lördag).
Mums vad gott.
 
Väl hemma,
blev de som vanligt, slappt, och tröttheten kom, väldigt tidigt.
(även fast jag sovit länge).
 
Jag la mej, och hade anmält mej till en Healing,
och det tog bra!
Den kändes väldigt starkt.
Så de kändes bra.
 
Tack Å Hej, För Denna Dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0