De blir bättre..

Ibland känns det som om allt vore "upp & ner"!
 
Jag vaknar mitt i natten.
Eller alldeles för tidigt.
Ibland bara tidigt.
Ingen ordning på sömnen, med andra ord (tur att jag inte ska upp å jobba!).
 
Konstiga drömmar (jag som sällan drömmer/kommer ihåg iaf).
Var tvungen att avboka resan, ("p.g.a." olustig känsla).
Kapat konto
Å min mobil som är på reparation (å vad jag saknar den, låne-telefonen è ju knäpp!)
 
Totalt kaos i min hjärna!
Känner mej så jätte-bort-kommen på mina möten (Buddhismen/Fjärilen - känner mej "obekväm").
Å inte en chans, till att vara fokuserad lr komma ihåg VAD jag har läst/läser.
Jag kan INTE fatta, att det kan vara så! (Nästan så jag börjar bli orolig!!).
 
JAG SKULLE JÄTTE GÄRNA "BEHÖVA" / VILJA SLÄPPA ALLT,
TRÄNING/LÄSNING/KURSER
OCH ÅKA BORT.
 
Sen har jag ju "alla" mina tankar.... och känslor.
Jag har varit såå "känslig" nu ett tag.
Så det är kanske därför, det känns som det gör nu.
 
Jo, förutom allt de här,
så har jag en del papper som jag bör ta tag i.
 
(Tänk vad skönt de kommer bli då, när jag har "rensat" i röran...)
 
Men som sagt,
DET KOMMER BLI BÄTTRE!
 
Jag kämpar hela dagarna med, "att säga positiva saker"
Både om mej själv, och om situationerna,
så de så!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0