Dagen börja som skit!!

Tänk vad livet ÄR konstigt!
Jag vet inte "varför", vet bara att dagen idag INTE började så bra.
 
Vaknade tidigt.
Efter kaffet, kröp jag tillbaka i sängen.
Jag kände mej "urgängorna" och slö..
Somnade om, och sov till halv 11!!
 
När jag väl vaknat till,
då började mina negativa tankar att mala...
Allt kändes PISS!
Och jag kände mej väldigt ledsen.
 
Jag hade drömt inatt (det gör jag sällan, lr jag kommer iaf inte ihåg vad jag drömt).
Det var en konstig dröm. Konstiga personer, och en jobbig situation.
Ensam fick jag reda ut hela situationen. Det var både tungsamt, läskigt.
Och allt försvann när jag vaknade, så de mesta har jag glömt.
Trist, jag vill komma ihåg.
 
Sen hade jag massa tankar om allt..
Och hur misslyckat allt känns.
De va inge kul.
Så när jag hade snyftat mej igenom en massa, var jag tvungen att tvinga mej ut,
för att skingra mina dåliga tankar.
 
(sånt här kommer ibland, och det är väl så de ska va, för att kunna sortera/ventilera)
De blir bättre sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0