Annandag Påsk

Äntligen SOL!!
 
I morse när jag vaknade sken solen från en klarblå himmel,
och det kändes såå himla härligt & underbart!
 
Jag hade svårt att inte springa ut på en gång.
Men jag tänkte att det skulle få hinna bli lite varmare, innan jag gick ut.
Så efter frukost, mera kaffe & nyheterna, passade det äntligen att gå ut.
 
Jag hade bestämt mej för att sitta på gården.
Där finns både bänkar, stolar, bord & en grillplats t.o.m.
Å nära hem, om man blir nödig.
Där blev jag sittandes ca 5 timmar!!
(med ett kort uppehåll för lunch).
 
Oj vad solen tar (nu för tiden)
Färg brukar jag ju få, men inte så pass "tydligt" förr, som nu!
Fast, jag klagar inte.
 
Efter alla dessa timmar,
ville jag helst inte gå in.
Men gav mej till slut, (fast jag tog en cykeltur, till Lungvik & tillbaka först).
 
En skön dusch efter denna soliga dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0