Veckans sista dag

Så var det söndag igen!
Tänk vad tiden går...
 
Har tagit det (ganska) lugnt i helgen.
Har iaf inte ställt nån ringklocka, eller klivit upp så tidigt.
Utan sovit tills jag vaknat, legat kvar tills jag känt att de var dags å kliva upp.
(fast, visst skulle det vara skönt & kul, att kunna sova riktigt länge nån dag, men de va länge sedan!).
 
Idag var det lite sämre väder.
Ganska grått, lite lätt regn.
Och lite blåst..
 
Jag klädde mej för vädret, och tog en prommis.
Jag trodde gårdagens promenad & "keep-runnern" var fel, men tydligen inte.
Den svängen "kändes" så pass mycket längre, men så var det inte.
 
Har kollat gamla brev mm,
å hittat mycket spännande.
Mina söta, goa barn har gjort en hel del fint till mej <3
 
Helgen har varit bra,
förutom att jag varit sugen (och ätit) på en massa gotta.
 
Så jag tog mej i kragen,
och gick ner på gymmet ikväll.
Körde lite styrka, och så ett pass Body Balance.
Det kändes himla bra efteråt.
 
Har sagt det förr,
men jag bör verkligen ta tag i maten & se till att äta riktigt, och bra mat.
Tre riktiga mål om dagen + mellan mål.
Lite & regelbundet.
(så inte "sötsuget" hinner komma).
Kan inte fatta, att det ska vara så svårt!!
 
Ja, imorgon är det dags för en ny vecka,
å det kommer bli skoj.
Träning, lite ändring inom yogan.
Ett nytt pass, och sen ska jag börja från början med Asthanga-yogan.
Det kommer bli bra.
Sen får jag besök...
Å till helgen åker vi till stugan..... så mysigt & härligt.
 
Nu ska jag ge mej för idag/denna vecka.
Önskar & hoppas att alla mina "Nära & Kära" mår och har det bra.
Vi ska vara rädda om varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0