Tvätt & annat

Idag fredag,
har jag bokat tvättstugan. Premiär på denna adress.
Det blev första passet, kl. 07-14.
Lika bra, att köra på från morgonen. Då hinner man mer... Och kanske får "kväll" tidigare.
Endast 1 maskin, 1 torktumlare & tork-rum.
Men allt gick bra.
 
Under tiden fortsatte jag att plocka & stöka.
Det börjar bli lite ordning nu.
 
Har fått undan många kartonger. (de som jag ska rensa är ännu kvar).
Ska STOR RENSA!
 
"Expedit-hyllan" är fylld med massa ljus & annat..
(den ska också rensas eftersom).
 
Har fått upp gardiner.
Nya i köket.
Lånat av Cilla till vardagsrummet.
Och gamla i sovrummet.
Är ganska irriterad på hålen/fästerna för gardinstängerna, som är urkassa!! (stången hänger på "nåder").
Man vill ju kunna röra gardinerna, utan rädsla för att allt ska lossna!
 
Blommorna är duschade & fått sin plats i fönstret.
Kläder och annat har hamnat i garderoben.
Burit lite saker/kartonger till förråden.
 
Dammsugit & skurat.
De får duga till helgen.
 
Tog en cykeltur till Ica Maxi,
för att handla lite.
(lite luft i däcken, så jag gick ner till torget, å fyllde på).
 
En dusch å så,
"helg"!
Trevlig Helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0