Trög start på veckan!

Känner mej faktiskt ganska "down"!!Försöker hålla humöret uppe.. Det är så man ska göra.Men....Innerst inne är det inte så bra.Men, jag ska ta i tur med det också!Som med allt annat..Vaknade 4 i morse igen!Kunde inte somna om.Klev upp, drack kaffe.Kröp tillbaka i sängen, och läste tills jag blev trött igen,somna om.Kl.6 ringde klockan.Upp, meditera7, morgon promenad (i lätt regn)En annan sväng idag. (fördelen med stan är, att jag kan ta en ny väg varje dag).9, frukost10.30 gymmet12 lunchVila, läsa (trött somna en stund)Vädret har blivit sämre. Det blåser mer, och de regnar, till & från.Jag skulle behöva hitta på nått ROLIGT att göra.Jag gör en hel del, men inget som är "roligt"!(visserligen KÄNNER  jag mej inge rolig/glad.Så det är väl inte så konstigt att ingen blir kul....Men, jag tror att jag skulle behöva det iaf.Jag får fundera ut, VAD jag ska kunna hitta på.Det tar iaf på "krafterna" att "låtsas", att allt är bra. Hockos Pockus, så blir allt bra!!Trallalallala..  Have A Nice Day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0