Tidig morgon

Idag vaknade jag före klockan!
Jag var nog vaken runt 05 och kunde inte somna om.
Lika bra att kliva upp...
Kaffe, Meditation och varmt citronvatten ;)
 
Dagens morgon promenad startade kl 06!
Tempen visade på +7 grader & det var disigt.
Över Storsjön låg en tjock dimma.
Jag tog en ny sväng denna morgon.
Ner mot Stora Kyrkan, Rådhusgatan bort till Lidel, och ner till Storsjön.
Följde stranden bort till Maritè, upp och hem.
Det tog drygt 50 minuter.
Ganska lagomt, och det gick bra. Skönt.
(fast, jag borde köpa bättre skor).
 
Nu har jag tittat igenom allt yogan & Sports gym har att erbjuda.
Jag vill ju vara med på så mycket...
Betalar jag dyra pengar, så vill jag utnyttja det som går (hinns & det jag orkar).
Så det kommer bli lite svårt att "välja".
Nästa vecka börjar en ny kurs på yogan, som jag har anmält mej till.
Har ingen aning on VAD det är. Så det ska bli spännande.
Och tisdagens Ashtangayoga (fortsättnings-kursen), ska jag nog hoppa av, och börja på "nybörjar-kursen". Så jag får lära mej från grunden & kan hänga med (bättre).
Ikväll ska jag testa "Sh`bam, (dans), spännande.
(prata med en tjej igår, i väntan på BB, och hon sa, att det var jätte kul).
Så då testar jag!
 
Ska ringa Akelius igen,
om den där boxen mm.
 
Har "date" med sjukgymnasten idag.
Hoppas hon kan "knäcka upp" i bröstryggen.
Hopplöst då de sitter fast där!
 
Sen har jag tid för "mammografi".
Ajaj!
(stoppa in dattarna i den där makapären!!)
Å klämma åt....
Hur skönt è de då!!
Men men, det är bara å andas & gilla läget.
 
Skulle ha ringt vaktmästarn igen.
Han ska få fixa kranen i badkaret, som är felmonterad.
Å lite annat småfix.
Lika bra å ta allt på en gång.
När jag ändå är i gång.
 
Nu börjar magen "knorra".
Dags för grötfrukost.
 
Solen har nu tittar fram,
så det verkar bli en fin dag.
Härligt/Underbart.
Ha en fin dag, Det ska jag!
  CarpeDiem <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0