Söndag morgon....

Inatt har jag sovit dåligt.
Vaknade tidigt, gick (som vanligt) upp och fixade kaffe.
Slappa framför TV, och njöt av kaffet.
Idag regnar det..
 
Undrar om min kropp "vill säga mej något"....
Om jag visste!
Om jag isf, kunde fatta "budskapet".
 
Jag har iaf, ont på några ställen.
(som visar sig på ett sätt jag inte haft).
 
Dels nacken/bröstryggen, som jag tror kom av kvällen, då jag satt på möte i drygt 4 timmar!
(jag kände hur jag "vred & vände" mej, för att avlasta värken, som kom smygande).
 
Sen knät, som igår morse "ömmade & sved" på ett sätt som inte brukar vara.
(jag har känt "nått" när jag suttit, under en period, som smärtar).
Även en "huggande" smärta.
 
Och så ryggen,
"ett band" över, från sida till sida.
 
Ja, värken är jag ju van.
Men ibland känns det på ett annat sätt.
Och är jag då uppmärksam, så märker jag förändringen.
Och då börjar jag undra....
 
Önskar att all denna värk, kunde försvinna...
Och speciellt nu, då den är verkligen opassande!
Dags för något nytt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0