Slöar dag!

Idag ska jag "försöka" ta det lugnt!
Har hållit igång nu i två veckor, så nån gång behövs Lugn & ro.
 
Ingen klocka som ringde.
Sov lite längre.
Klev upp, tog kaffe, men kröp tillbaka,
å snoza.
 
Låg till 9.
Åt gröt & tog mej en prommis.
Idag blev det en längre tur.
Rådhusgatan bort till Statoil/storsjöbadet, förbi travet, Blåcenter & fram till rondellen vid Fyrvalla, och så hem.
Hade "Runkeeper:n" igång, Men nått "fel" var det.
För dagens tripp som jag vet var den längsta hittills, visa mindre "miles" än tidigare under veckan.
Knepigt!!
 
Jaja, jag vet ju vart jag gått.
 
När jag väl va hemma, tog jag och städa av lite, innan jag duscha.
Lika bra det.
Fanns lite ork kvar... Och en massa damm...
Skönt då det är gjort.
 
Tog cykeln till affärn,
det var något som jag behövde.
Sen var jag så himla godis sugen & eftersom det är lördag, så köpte jag.
 
Så nu tänker jag bara slappa & äta onyttigheter & må gott.
 
Skönt att vara ensam,
fast,
visst är det stundvis ganska tomt!
 
Men jag gör det bästa av situationen.
 
Önskar Alla Nära & Kära
en underbar kväll&helg.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0