Så var det söndag igen!

Natten har varit okey,
även om jag vaknade tidigt & fått gått upp å kissat.
En ganska "vanlig" natt...
 
Hade ju sällskap inne på soffan,
Sandra & Emil "slafa" över.
Och det gick jätte bra. De sov nog gott.
De tog tåget till S-svall för en ny skolvecka.
 
Jag tog en promenad.
Härligt & skönt att gå medans det är lugnt & ganska tyst efter vägarna.
Söndagar är oftast lugnare.
Hann nästan hela svängen, innan det började regna lite lätt.
Så för tillfället så är det ganska grått på himlen.
Men vad gör det!
Jag ligger inne under filten & mår gott....  ;)
Tänker Ta Det Lugnt Idag!
 
Ja, jag önskar alla andra en härlig söndag!
CarpeDiem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0