Nu är det helg!

Fredag den 27/9-2013!
 
Som "vanligt" vaknade jag tidigt, utan att vara pigg.
Satte mej att meditera en stund, drack mitt citronvatten & kolla nyheterna.
Gruvade en stund, men tog sen en tidig promenad.
Idag blev det svängen bort till Statoil och Krondikesvägen tillbaka.
Det var grått, blåsigt och ca. + 5 grader.
 
Tog det lugnt sen,
kroppen är trött, och stel/öm.
Undra om jag håller på för mycket.
 
Ett pass Yinyoga blev det,
skönt.
Fast, huvva vad stel jag är.
Idag fick vi använda en liten "mjuk" boll.
Vi skulle ligga på den, bla.
Å usch vad ont jag har i ryggraden!!
Inge skönt alls...
 
Hem, duscha, luncha.
En sväng på stan.
 
Har sen försökt att packa!
(hopplöst vad kass jag är på det, att planera & packa).
 
Jag ska till Undersåker i helgen, på ett konvent som AA annordnar,
det heter "Höstglöd" & Al-anon är inbjudna.
Det ska bli spännande & intressant.
Få se och höra en massa...
 
Så nu ska jag ta och förberda mej inför detta.
Återkommer efter helgen med info ;)
 
Önskar Alla en trevlig helg,
och framför allt Mej själv.
(känner en väldig olust & lätt stress inför detta).
Men de blir nog bra!
Jag behöver inte prestera nått, så de så!!
Kramiz
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0