Min Födelsedag

Idag fyller jag 47!
HippHippHurra!!
Grattis!
 
 
Jaa du Sofie, nu är jag inte längre 46 ;)
 
Imorse när jag vaknade tänkte jag inte alls på att jag fyllde år idag.
Utan jag fokuserade på,
att jag & mina barn skulle åka till graven för att fixa inför hösten & göra fint till kära mor,
som fyller år på måndag, 75-år!
(Grattis Kära Goa Lilla Mamma)
 
Så jag & Sofie åkte till H-dal, hämtade Cilla för vidare färd mot Rossön, och kyrgår`n.
Vi hade köpt & gjort lite fint arrangemang som vi skulle pryda graven med, och några ljus.
Och som "oftast", då jag/vi besöker graven, så skiner solen.
 
Därefter åker vi till Nagasjön.
Jag ska plocka undan inför vintern, och stänga stugan.
Solen skiner, och flickorna plockar lite bär, runt stugan.
Där finns massor av lingon & blåbär, stora fina bär.
Sen sätter vi oss i skogsbacken & fikar.
Det smakar såå himla gott, att sitta ute i naturen och njuta av kaffe/oboy & mackor.
Tack för denna sommar!
 
Åter mot H-dal,
vi åker till Cilla & fikar, hon bjuder på tårta!
Gottigott.
Tack & hej, min underbara dotter.
 
Sofie & jag åker till stan,
Tack min underbara dotter för denna dag & tack för att du hade bil & kunde köra.
 
Och som avslutning på min födelsedag,
kommer Sandra.
Och jag har turen att få en massage.
Tack min underbara dotter för en välbehövd & njutbar present .
 
Så jag TACKAR mina ÄLSKADE UNDERBARA DÖTTRAR, för en fin, mysig & trevlig födelsedag.
ÄLSKAR ER!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0