Längtar

Längtar tills jag är på plats...
 
Så jag kan börja samla ihop, strukturera upp, ta tag i saker, och reda upp & förhoppningsvis avsluta.
Så jag kan "beta av" och komma vidare..
 
Ibland undrar jag, hur mycket man ska "gräva",
men jag tror, att jag behöver bearbeta för att komma vidare.
 
Jag har nog så mycket som jag bara "förträngt", stoppat undan.
Det försvinner ju inte,
utan ligger bara där och "pyr"
 
Jag vill veta, varför jag gör och har gjort de val jag gjorde,
och förhoppningsvis kunna göra bättre val inför framtiden.
 
Tid, det är de enda jag har.
Och det kommer få ta den tid som behövs.
Huvudsaken det blir bra!
 
Jag vill bli hel.
Och lycklig.
Längtar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0