Hjälp av Vaktmästarn

Idag kom han, Vaktmästarn!
Och fixade mitt stopp i avloppet.
Det gick bra, (fast det satt jätte hårt, röret).
 
Å inte fick jag "skäll" heller, för att jag tillsatt blomjord/bark i avloppet.
Tur det då!
 
Jag fråga också om duschmunstycket & kranen.
Duschmunstycket var "fel". Den passa inte i ställningen. Så jag fick en ny.
Kranen, (ska man vrida på, ) för att få vattnet att rinna ner i badkaret.
(inte lätt att veta, och förstå alla nymodigheter).
 
Jag fråga också om tvättstugan & "lås-anordningen" till dörren.
Det var enkelt.
Logiskt.
 
Passa också på att fråga om lister till fönsterna,
det skulle jag få.
Så det låter ju bra.
 
Tack för hjälpen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0